Victor Valdes

                                     Victor Valdes to dla wielu z Was pewnie bomba. Jednak hiszpański golkiper ostatnio grał w Belgii i takie stwierdzenie jest co najmniej niepoprawne politycznie. Nie mniej gość rozegrał ponad 380 spotkań dla FC Barcelony.

Jak dla mnie przez cały ten czas był jej najsłabszym punktem, ale nikt mu nie odbierze tych wszystkich pucharów, które wygrał wraz z ,,Dumą Katalonii''. A trochę tego było m.in. 6x Mistrzostwo Hiszpanii czy 2x Superpuchar tegoż kraju.

Ostatnio kariera Valdesa to równia pochyła. W Manchesterze United był w porywach rezerwowym. W Standardzie 8 meczy.

Dla wielu kolekcjonerów to ''niepełny'' autograf, bo nie Valdes nie jest w barwach Barcy. Ja się umiarkowanie cieszę ;)

Właśnie wyhaczyłem adres do innego golkipera Blaugrany - Pinto. Ten podpis dużo bardziej bym chciał mieć w kolekcji.

Pisałem na mail. Czekałem 3 dni.


                                                                                                                                                           

5 komentarzy: