Legendarny napastnik - Just Fontaine.

Siema,
tak sobie pomyślałem, że po roku coś wrzucę, a co! Jak ktoś przeglądał tego bloga wcześniej, to przepraszam, że nic nie pisałem. Jak ktoś nie czytał to najwyższa pora zacząć ;)
A ja zaczynam powrót od legendy: JUST FONTAINE



Gość to najlepszy strzelec w historii Mistrzostw Świata. W czasie turnieju w 1958 strzelił aż 13 goli i ani Messi, ani Ronaldo go nie pobili do tej pory.
To mój drugi piłkarz z francuskiej kadry'58. Pierwszym jest nie kto inny jak nie Raymond Kopa.
Bardzo dziękuję Rusinnn7 - Autographs za adres :)



Monsieur Fontaine podpasł 3 moje fotki i dołożył 3 karty ''La Depeche''. Jedną wciąż mam na wymianę :)

Na koniec dwa ogłoszenia.
1. Przepraszam za jakość zdjęć, ale są robione ziemniakiem podłączonym do gniazdka za pomocą nieizolowanego druta.
2. PILNIE POTRZEBUJĘ KONTAKTU DO PRZYJAZNEJ DUSZY KTÓRA BĘDZIE ZBIERAĆ HOLENDRÓW W GDAŃSKU

5

1 komentarz: