Ryota Morioka


森岡 亮太 czyli japoński mózg Śląska Wrocław. Morioka przeszedł do stolicy Dolnego Śląska na zasadzie wolnego transferu i bardzo szybko zaskarbił sobie serca wrocławskich kibiców.

                                                                  

Niemal natychmiast został porównany do innej wybitnej ,,10'' Śląska - Sebastiana Mili. Michał Guz z Przeglądu Sportowego pisał o nim, że ma siłę strzału jak pancernik Yanamoto. W naszej ekstraklasie bardziej niż siłę pokazuję precyzje. Strzały Morioki sprzed pola karnego, tuż przy słupku to jego najlepsza wizytówka.




Moriokę podobnie jak wszystkich pozostałych piłkarzy Śląska zebrałem osobiście. Sam Ryota zaskoczył mnie tym, że jest dość konkretnie zbudowany, a spodziewałem się, że wiatr będzie nim rzucał przy mocniejszych podmuchach.
Nawiasem mówiąc Morioka podpisywał się na zdjęciu z gracją jaką ja drapie się po dupie.

Ciekawostka:
Japończyk jest miłośnikiem specyficznego mięsa krów pojonych piwem, które można dostać tylko w jego rodzinnym regionie Kobe.



16 maja Morioka bierze ślub w związku z tym najlepsze życzenia!

                                   Lasha Dvali to 3-krotny reprzentanty Gruzji. Podobnie
                                    jak Morioka przybył do Wrocławia zimą. Jak dla mnie
                                   jeden z najsolidniejszych obrońców w lidze.
                                                        
                                                         Wróżę mu karierę!



Mariusz Pawełek to przykład solidnego ligowca ;)
Bardziej niż z efektownych parad znany jest z kiksów, ale mimo to w ekstraklasie rozegrał ponad 150 meczy. Do tego 4 razy zakładał koszulkę z Orłem na piersi.

Pan Mariusz jest bardzo miłym człowiekiem i oprócz złożenia autografu na zdjęcu dołożył dwie karty Śląska.



Ponadto zebrałem podpis od Piotra Celebana jednego z najskuteczniejszych obrońców w lidze. W sezonie gdy Śląsk był mistrzem Celeban był jednym z najlepszych strzelców drużny.



A obok jest jeszcze podpis Roberta Picha. Słowacki skrzydłowy zalicza drugi romans z Wrocławiem. Dobre występy w Ekstraklasie sprawiły, że walczy o wyjazd na EURO2016






                        Oprócz tego zebrałem także Bence Mervo, ale wydaje mi się, że Węgier zasługuje
                                                            na osobną notkę.


Jeden Pich ląduje na wymiane :)



1 komentarz: