Gábor Király


Gábor Király - węgierski golkiper, którego znakiem rozpoznawczym są dresowe spodnie. Właśnie przez siwe dresy stał się częstym bohaterem artykułów w trakcie EURO2016.

-Próbowałem grać w krótkich, ale po prostu czułem się nieswojo.-tłumaczył wywiadzie dla onetu -Nie jestem modelem, tylko piłkarzem. Moja praca polega na rzucaniu się na trawę. Czasem ziemia jest mokra, czasem twarda. Jak dla mnie dresowe spodnie są najlepsze do tego co robię.




Kiraly jest żywą legendą Reprezentacji Węgier. W bramce ,,Madziarów'' wystąpił ponad 100 razy! Ponadto Gabor jest najstarszym zawodnikiem w historii Mistrzostw Europy.

Bramkarz gra obecnie w Szombatheley Haladas. I już miałem słać list do klubu, ale trafiła się okazja wymiany.
Z Kiralyego dałem innego Węgra, Bence Mervo, który będzie bohaterem następnej notki :)

Dziękuję za wymanę! Köszönjük!

Lengyel, magyarkét jó barát, együtt harcol, s issza borát

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz