MKS SELGOROS LUBLIN


Autografy MKS Selgros Lublin, jednej z najlepszy drużyn żeńskiej piłki ręcznej na świecie. Na meczach MKS-u (wcześniej SPR, Montex) bywałem kilka razy, ba ten team był nawet w mojej szkole :)



Coś mi się popsuło, bo zdjęcia mam na odwrót i nie mogę odwrócić :/


Na zdjęciu podpisały się:

ALINA WOJTAS - największa gwiazda MKS-u i reprezentacji Polski. Nosi pseudonim ''Góralka z Nowego Sączu''. Alina to Karol Bielecki żeńskiej piłki ręcznej

HONORATA SYNCERZ - młoda zdolna, zawodniczka. Do MKS-u trafiła z KSS Kielce.
KRISTINA REPELEWSKA-  Białorusinka z polskim paszportem. Niedawno zadebiutowała w kadrze biało-czerwonych
MAŁGORZATA ROLA - pochodzi z województwa lubelskiego, przed MKS-em grała w Łukowie. Świetna skrzydłowa
KATARZYNA JAROSZ- najmłodsza w drużynie z Lublina. Wielka kariera jeszcze przed nią ;)
JOANNA SZARAWAGA- inna młoda,zdolna zawodniczka
KATARZYNA WOJDAT -rodowita lublinianka. Słynie z efektownych ''wkrętek''.

Na zdjęciu Edyty Danielczuk podpisały się Karolina Konsur i Aleksandra Baranowska.

Wszystkie podpisy oprócz tego ''niebieskiego'' zdobyłem po wysłaniu listu z prośbą na adres:
MKS SELGROS LUBLIN
Ul. Chopina 31/9,
20-023 Lublin


7 komentarzy:

  1. Skoro prowadzisz już bloga, którego czytają różni ludzie, to zachowaj może prawidłowe słownictwo? Prosty przykład - coś Ci się ZEPSUŁO! A nie to, co napisałeś. Jeśli chcesz tu prezentować swoją pasję, jaką jest kolekcjonowanie autografów, to może chociaż postaraj się, by nie odrzucało tu takie słowo, jakiego użyłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... trafna uwaga :) ale prowadzę Swojego bloga i nie mam wpływu na to kto go czyta :/
    jak coś się psuje to nie działa
    ja coś jebie to nie wychodzi tak jak powinno
    Przynajmniej wg mnie :)
    Dziękuję za konstruktywną krytykę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Irminą, proszę Cię, unikaj przekleństw w komentarzach i notkach, bo to automatycznie odstrasza ;p
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń