FC Augsburg (Arek Milik, Andre Hahn, Dong-Won Ji)

Witam!
Oto grafy, które otrzymałem od niemieckiego klubu FC Augsburg.



Najważniejszy dla mnie jest autograf Arkadiusza Milika reprezentanta Polski, najlepszego strzelca eMME. Od niedawna Arek jest piłkarzem Ajaxu Amsterdam. Mam nadzieję, że rozwinie się niczym Mateusz Klich


Dong- Won Ji to koreański piłkarz,który w Augsburgu przebywa na wypożyczeniu z AFC Sunderland. Podobnie jak Arek latem zmienia otoczenie i trafia do Borussii Dortumund (nowy Kagawa? :D )



Ostanie, hujo*e zdjęcie przedstawia Andre Hahna zdolnego niemieckiego pomocnika, który debiutował w kadrze przeciwko Polsce.


Sorry za jakość ostatniego zdjęcia.

List z prośbą wysłałem na adres:
                                                      FC Augsburg 1907 GmbH & Co. KG aA
                                                      Donauwörther Str. 170
                                                      86154 Augsburg

Wcześniej drogą e-mailową kontaktowałem się z Panem Larsem Bierwirthem

Pozdro! ;)


2 komentarze: