Raúl González Blanco

El Capitan

El Capitan, El Angel di Madrid innymi słowy RAUL. Bardzo się cieszę z popisu legendy Realu Madryt. Szczególnie lubię tą fotkę poniżej. Długo miałem taką tapetę na pulpicie, teraz mam taki autograf w albumie :D


                                                                                                              
Najprościej powiedzieć, że Raul to legenda. No, ale dlaczego uważamy go za legendę. Rzućmy okiem na liczby:
Podczas kariery rozegrał 983 mecze, a w nich strzelił 422 gole!
W śnieżnobiałej koszulce Realu wystąpił 550 razy. Dla ukochanego klubu zdobył 228 bramek.
Z Realem Madryt tryumfował 16 razy. W tym czasie jako kapitan 'Królewskich' wznosił puchary za zwycięstwo w La Liga, Super Puchar Hiszpanii i wiele, wiele innych.
Oprócz tego zwyciężał w lidze katarskiej i wygrywał Puchar Niemiec.
To jednak ułamek z całości. Do tej pory wymieniłem tylko tytuły zdobyte jako część zespołu. Indywidualnie Raul też może pochwalić się całą rzeszą nagród. M.in. 3x Król Strzelców LM i 4x najlepszy napastnik tychże rozgrywek.





Podpis Raula zdobyłem poprzez TTM, ale adresu nie podaje, bo zdaje się, już nie działa. Naturalniecieszy mnie autograf na zdjęciu w barwach Realu, ale ten w stroju NY Cosmos też jest mega.






El CaNa koniec ciekawostka. Raul ma 4 synów. Jorge nosi imię po Jorge Valdano, Hugon od Hugo Sanheza, a bliźniaki Hector i Matteo dostały imiona po Hectorze Rialim i Lotharze Matheusie.

 
UWAGA UWAGA ZAKTUALIZOWAŁEM WYMIANĘ ;)


4 komentarze: