Anthony Martial

Ostatnio w mojej skrzynce są same pustki i wątpię, żeby przed końcem roku wpadła jakaś odpowiedź. W związku z tym prezentuję autograf pochodzący z wymiany.

Podpis pochodzi od młodego Francuza, Anthony'ego Martiala. Można powiedzieć, że to moje drugie podejście do tego piłkarza. Pierwszy raz próbowałem go złapać na LOTTO Lublin Cup*. Niestety wtedy się nie udało.


Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Kilka dni temu zgłosił się do mnie Szymon i zaproponował fajną wymianę. I tak Martial trafił do mojej kolekcji.

Szczerze, nie wiem jak teraz sobie radzi w United, ale myślę, że nie zawodzi bardziej niż Mamphis Depay.

4 komentarze:

  1. Gratulacje ! Ja czekam na odpowiedź od niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Wesołych Świąt :))
    Zapraszam także do mnie...
    Plastron i autograf dzisiaj ;)

    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/12/59-jan-ziobro-plastron.html

    OdpowiedzUsuń