Lech Poznań



Dziś dostałem autografy od Lecha Poznań. Wysłałem swoje karty, a otrzymałem te :) Nie dostałem tylko autografu Kaspera Hamalainena :/
Podpisy pochodzą od: Karola Linettyego - zdolnego defensywnego pomocnika
Darko Jevtića- nowej gwiazdy Lecha, który powinien zastąpić Hamalainena
Kebba Ceesay- gambijski obrońca
Barry Douglas- szkocki obrońca, dobra lewa noga , były piłkarz Dundee United
Dariusz Formella- utalentowany pomocnik
Dawid Kownacki - mówią, że wielki talent (mnie jeszcze nie przekonał :P )
Vojo Ubiparip- napastnik z Serbii. Podpisał się serbskimi literami :) (Te same co w Rosji)
Łukasz Trałka- płuca Kolejorza
Szymon Drewniak - utalentowany, może będzie nowym Injacem

Zapraszam do kategorii wymiana :) Sprawdzajcie też poszukiwane, może znajdziecie coś co macie na zbyciu :)
Szukam kogoś z Wrocławia, bo zależy mi na grafie Marco Paixao :)

3 komentarze: