Marco Reus





Najpierw sprawy organizacyjne :D Wysłałem listy do Marco Reusa z polskim znaczkami, tj. mówię pani na poczcie, że 2x do Niemiec i wysyłam to samo zrobiłem wcześniej pisząc do FC Augsburg. I wuala przychodzi mi list z Niemiec z Polskimi znaczkami. Na innych blogach pisze, że to nie możliwe. Proszę o kontakt w tej sprawie :)

Ponadto w jakiej rozdzielczości ściągacie zdj z google, żeby dobrze wyszły wydrukowane 10x15

A Marco Reus to piłkarz najwyższej światowej klasy. Szkoda,że kontuzja wyeliminowała go z Mundialu :/

11 komentarzy:

  1. Dzięki :) Widzę, że u cb też Reus dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) ale co do autografu to mam wątpliwości bo oryginał jest inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie co oto martwię, ale znalazłem kilkanaście podobnych. Napewno jest inny niż przedruk z od Borussi

      Usuń
    2. No bo te kilkanaście innych jest a agencji, a tam lubią podrabiać podpisy. Dlatego najlepiej jest wysyłać do klubu lub na adres prywatny. Jeśli oczywiście jest taka możliwość ;)

      Usuń
    3. no właśnie nie było :/
      ale człowiek 2 razy się tak samo nie podpisze :D
      jestem dobrej myśli

      Usuń
  3. Gratulacje ! Zapraszam do mnie :
    wwwautografypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Czytam Twój blog :) Wydaje mi sie, że mam w poleconych, a jak nie to już dodaje :)

      Usuń